Winter pictures and movies!



Cao svima.Poceo je decembar i jako sam srecna zbog toga.Jedva cekam da  prvi sneg pocne i u
mom kraju.Tako da sam danas pripremila zimski post o filmovima koji su odlicni za hladno vreme  i inspirativne slike koje su se meni najvise svidele.Nadam se da vam se ovo svidet.




MY FAVORITE MOVIES

1.Home alone
Ovo je film mog detinjstva.Stvarno je prelep ja obozavam prva cetiri dela.Preporucuje da obavezno pogledate ako niste.Prica je o malom decaku koji na neki nacin uvek ostane sam kuci i za to vreme prolazi razne avanture kroz komican nacin.

2.Bridget Jones diary
Ovo je takodje i romanticnog i komicnog karaktera.Bidget je neudata zena koja trazi ljubav i tezi ka savrsenom izgledu kroz smesne trenutke.

3.Love actually
Radnja ovog filma je prikazana nekoliko dana pre Bozica gde se priprlicu ljubavne price vise parova.

4.The Holiday
Radnja je o dve devojke koje su izgubile veru u ljubav i muskarce.One dve ce se upoznati preko interneta i dolaze na ideju da se zamene i presele.Jedna ce otici u London a druga u Los Angeles.I ako su potpuni stranci u ovim gradovima to nece trajati zadugo..








Коментари

  1. Odličan post draga! Fotke su savršene, a filmove sve obožavam *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Marija draga, jako zanimljiv post. Slike su mi skroz simpaticne,a pojedine su me skroz odusevile. Od ovih filmova nisam gledala ni jedan, da budem iskrena,jer volim totalno drugaciji zanr filmova ali definitivno cu ih pogledati.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Diivan post,slike su prediiivne! Upravo gledam sam u kuci 2 haha,a love actually sam pogledala prije dva tjedna mozda,isto super film! Hvala na idejama za druge filmove :D
    Ako mozes klikni na linkove na kraju postaa--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    ОдговориИзбриши
  4. Super post <3
    Ako mozes pogledaj moj prvi post
    http://vanjadiary9.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, i ja obozavam ove hladne dane pred praznike provesti uzivajuci uz filmove, knjige i caj :)

    ОдговориИзбриши
  6. Baš divne slike, nekako obožavam scrollati po instagramu i gledati kako ljudi objavljuju fotke Božićnih kolača, snijega, jelki, klizališta i sl. Drago mi je da si dovela tu atmosferu i na blog. Home alone gledam svake godine, obavezno! :)
    Ako želiš, učestvuj u darivanju kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. with nutrient depletion. you'll absolutely agree, that is a small sacrifice to make in change for a healthier and happier child final results.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    ОдговориИзбриши
  8. Divnoo! Obožavam Love Actually <3

    www.bymajamladenovic.com

    ОдговориИзбриши

  9. Gleam And Glow : Pure Argan oil has long been early Beauty approach. It was recognized for centuries and the Berber women of Morocco who used the oil to nourish and protect their hair, skin and toenails. The miraculous oil comes of the nuts of this rare and guarded Argan tree (Argania spinosa) found mostly in the semi-desert areas of southwest Morocco. 100% pure organic Argan oil is also known as 'Liquid Gold' the its colour and clarity. This 'Liquid Gold' contains industry of vitamin E, antioxidants and fatty acids. Not only is it great for the skin, hair and nails but will be also ideal your balanced and healthy diet!
    http://www.supplementrail.com/gleam-glow/

    ОдговориИзбриши
  10. Ultra Keto Slim : Gewichtsverlust ist ein weiteres Thema, das kann schrecklich lebenswichtig für Ihren Fettknall sein. Die Mehrheit der Laien ergreift die Initiative, indem sie Fettknödel erforscht und entwickelt. Ich denke, Sie folgen meinem Gedanken. Sie möchten in Verbindung bleiben.
    https://supplementsbook.org/ultra-keto-slim/

    ОдговориИзбриши
  11. Huge Mule XL : In conclusion, the FDA has mobilized their efforts to address a up to date serious public health downside. Makers and distributors of dietary supplements actively lace their supplement formulas with pharmaceuticals and/or analogs absolutely aware of the medical dangers posed to customers.

    http://www.malehealthboosters.com/huge-mule-xl/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

MESTA KOJA BIH VOLELA POSETITI