20 facts about me

Cao svima.Uskoro ce godinu dana od kako imam blog.I nekako je cudno jer mi je to prbrzo proslo.U ovom postu radim neke cinjenice o meni  prosto imam osecaj da vam nikad nisam nista pricala o sebi a mnogo volim da pricam o sebi i zelim da me bolje upoznate.

1.Rodjenda sam 21.07.2001
2.Moj omiljeni film je Rocky
3.Pevac kojeg najvise volim je Shawn Mendes
4.Moja omiljena pevacica je Rihanna
5.Moja omiljena knjiga je "Dok nisam srela tebe"
6.Zuta je moja omiljena boja
7.Moj srecan broj je 9
8.Ne podnosim parne brojeve
9.Nosim fiksnu protezu 
10.Imam brata i sestru koji su stariji od mene
11.Oduvek sam bila odlican ucenik osim u drugom razredu osnovne i prvom razredu srednje
12.Moje omiljeno jelo je cokoladna torta ili mafini
13.Najvise volim da pijem cedjene sokove
14.Visoka sam 165 cm
15.Sylvester Stallone je moj omiljen glumac
16.Emma Stone je moja omiljena glumica
17.Pesma koju trenutno najvise volim je "Crying in the club" od Camile Cabello
18.Kendall Jenner je moja omiljena makenka
19.Moj horoskopski znak je Lav
20.U podznaku sam vaga

Nadam se da vam se svidelo.




Коментари

  1. Marija draga, veoma simpatican post! Pratim te gotovo od tvog pocetka i drago mi je sto sam saznala nesto o blogerki koju gotivim i ciji rad obozavam. Zaista sam uzivala u postu, interesantne cinjenice.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Sandra.Mnogo mi zanci ovaj tvoj komentar i jako mi je drago da ti se svidja. :* :*

      Избриши
  2. Mnogo mi je drago što sam ovaj put saznala nove informacije o tebi! Ja isto mnogo volim Shawna jer obožavam njegove pesme. Takođe ja volim film onaj dok nisam srela tebe ali volela bih pročitati knjigu nadam se da ću je nekad pročitati inače odličan post, svaka čast!♥
    Hvala puno svima koji me od samog početka podržavaju i stvarno jedno veliko hvala na 100 pratioca. Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/1-0-0-followers-10-days-with-me_12.html

    ОдговориИзбриши
  3. Joj ja mrzim broj 9. Doslovno haha. Ne znam zasto, ali nekako ga nikako ne volim, takoder ne volim ni deveti mjesec haha. Nekako vise volim neparne brojeve, ali ipak su mi najdrazi brojevi 6 i 14, no i 13. Ma bitno je da postoji neki balans haha ☺
    Odlican post i zaista volim ovakve postove citati☺

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Rocky ti je najbolji film? Ajme i meni je jedan od dražih, tj. meni je 4 dio najdraži. Baš mi je drago što sam pronašla nekog tko voli te filmove. Inače, super post♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

MESTA KOJA BIH VOLELA POSETITI