SREDNJA SKOLA

Savrseno se secam prvog dana srednje skole.Na ulazu u dvoriste stoje strme stepenice,zemlja se vrti oko mene ja ne znam gde da gledam da li u svoju novu skolu jer je skroz nepoznata ili u stepenice da se ne bih polomila.I da gledala sam u stepenice i jedva odrzavala ravnotezu pokusavajuci da vidim malo bolje svoju novu skolu.Bilo je to previse novih ljudi oko mene, naravno i ono staro drustvo iz osnovne sa kojim sam prvo popricala.I sve to pozitivno uzbudjenje se raspalo kad sam shvatila da sam ja jedino odvojena od svoje stare ekipe.Toga nisam bila skroz ni svesna dok nisam usla u svoje odeljenje i shvatila da 99% ljudi ne poznajem.I ono malo drustva sto sam imala se raspalo dok si rekao keks.Sve staro sto sam imala i sto sam kako da kazem sagradila tokom osnovne srusilo se.Ali verovali ili ne uspela sam da sebi u prvoj srednje sagradim sve mnogo lepse nego u osnovnoj.Prva godina srednje je bila moje najlepsa godinja skolovanja do sad iako je bila sacinjena i od nekih uzasnih stvari.

Prvi put sam bila izbacena sa casa,prvi put sam imala pravu najbolju drugaricu koja je u svakom trenutku bila uz mene,sa kojom sam se svakog casa smejala do suza,prvi put sam pobegla sa casa i to sam uradila sa celim odljenjem,prvi put sam imala cetiri iz vladnja zbog bezanja naravno(sto smo svi na kraju popravili ), prvi put sam cesto izlazila sa drustvom,prvi put nisam uspela da popravim 3 ocene koje su mi hvalile za odlican,prvi put sam shvatila i osetila na svojoj kozi znacenje recenice"Neke dobre stvari trebas napustiti da bi dosle jos bolje",prvi put sam bila okruzena ljudima koje iskreno volim i koji mene iskreno vole,prvi put sam ucila likovno i muzicko,prvi put sam ucila latinski,prvi put sam zavolela i shvatila fiziku,prvi put sa svojom drugaricom imam listu nasih fora zbog kojih smo se kao lude smejale i kojima cemo se uvek smejati,prvi put sam gledala operu na jednodnevnoj ekskurziji,prvi put sam bila u bolnici.
Prva godina srednje je mnogo stvari promenila u meni.Shvatila sam da prijatelji cesto odlaze samo pravi i retki ostaju,ocene nisu najvaznije i retko ko ce te za njih pitati,trenuci na kojima se smejes i suze ti teku zbog toga se najvise pamte.Naucila sam da se zivi u trenutku,da ako smo dovoljno hrabri da kazemo nekome "zbogom" zivot ce nas nagraditi sa novim "zdravo"

Nadam se da vam se svideo moj novi post





Коментари

  1. Ajme, Marija draga, zaista predivan post! Malo je reci da sam uzivala jer si uspela da me dirnes, i podsetis na gotovo sve stvari iz moje proslosti, vezane za pocetak srednje skole i prvu godinu! I kod mene je bila slicna situacija, pocev sa ovim stepenicama haha pa do toga da sam prvi put bila izbacena sa casa, prvi put nasla najbolju drugaricu i naprosto naucila sta je to...Ne bih da duzim, odlican post.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam doživjela prvi dan srednje nekako posebno.Više kao i svaki drugi školski dan.Iako jesam otišla u drugi grad,ali nisam osoba koja je jako uzbuđena zbog škole hahah!
    Inače super si to opisala i bilo je lijepo čitati tvoj post!
    Zapratila sam te,ako želiš uzvrati :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  3. Ne znam koje riječi da upotrebim prema oduševljenju prema ovom postu. Iznijela si toliko lijepih stvari. Toliko se plašim prelaska u srednju školu, ali ti ne mogu opisati svoju sreću nakon što sam pročitala ovaj, malo je reći, divan post. Najveće hvala. Jedan od najljepših postova koje sam pročitala u poslednje vrijeme. Sve čestitke.

    http://myminiworldnina.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Imenjakinjo moja, oduševljena sam. Prvi dan srednje škole i sama srednja škola je jedno predivno iskustvo i smatram da trebamo maksimalno uživati i opustiti se. Trebamo isprobati neke nove stvari, trebamo uživati sa društvom i nema nas čega biti sram jer se sve to pamti godinama ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post, citajuci post setila sam se svog prvog dana u srednjoj skoli.

    Zapratila sam te, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Wow, draga Marija, ovo je zaista predivno. Pravo zadovoljstvo mi je bilo čitati ovaj post. Zaista!
    Hehe, ali i ja sam prvi puta zavoljela fiziku u srednjoj školi. Do tada je nisam ni shvatala ni razumila, ali u srednjoj smo imali jako dobrog profu koji je stvarno znao da je objasni i tada sam zavoljela fiziku više nego ikada (pa čak više nego i sada što je volim :/).
    Želim ti lijep dan!

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je što imaš tako lepe utiske iz srednje škole. Ja u septembru krećem u prvi srednje i nadam se da će mi utisci biti barem upola dobri kao tvoji. Odličan post! :)

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post, cim sam vidjela naslov morala sam ga ici procitati... Odlican izbor slika :)
    Novi post pa ostavi komentar i klikni na linkove na kraju ako mozes :)
    --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

MESTA KOJA BIH VOLELA POSETITI