Osnovna VS Srednja skola

Zdravo svima.Vec nedelju dana nisam bila aktivna na blogu.Da budem iskrena nestalo je inspiracije ai i vremena.Sada je u skoli krenulo vreme ocena tako da sam tu imala dosta obaveza.Ali u ovom postu sam odlucila da uradim uporedjivanje srednje i osnovne skole.Ideju za ovaj post sam dobila od jutuberke Jane Dacovic.Nadam se da ce vam biti zanimljivo.

UCENJE
Ucenje je cinjenica koju najvise mrzim u vezi skole.Svi su mi pre pocetka srednje pricali da je mnogo teze u srednjoj,ali moram priznati da samim pocetkom srednje skole sam shvatila da su u pravu.Nastavnici daju vise domacih zadataka i sve je ozbiljnije i teze.Osnovna skola je mnogo laksa ne samo po ovom poredjenju nego po svim ostalima.Ne zelim ovim zaplasiti one koji jos nisu u srednjoj ali srednja jeste teza sto se tice ucenja ali i donosi prelepe stvari kao sto su novi prijatelji,nova iskutva i mnogo sta.


IZOSTANCI
U srednjoj skoli izostanci se mnogo tesko pravdaju.Pa ponekad i kada ste bolesni motate u skolu jer je kao i sto sam rekla tesko opravdati.Roditelji moraju doci u roku od 7 dana sko ne dodju u tom roku vi imate neopravdani.Tako da ja cesto te bolesne dane umesto u krevetu provedem u skoli.A u osnovnoj je mnogo lakse.Ja ne znam za vase skole ali u mojoj nisu morali dolaziti roditelji mogla sam ja reci nastavnici da sam bolesna i ona mi je verovala i opravdala.

CASOVI
Srednja je i u ovom poredjenju losija.Casova u srednjoj ima i na pretek.I svi casovi su dosadni,teski,i neki strucni(sve zavisi od skole).Nekim danima imamo ponekad i 7 casova.Ja iskreno najvise ucim na casu ali kada imamo 7 casova veoma je tesko odrzati koncentraciju.Dok je osnovna opusteno.Imate 5 ili maksimum 6 casova.I nekako su laki.Bas sam gledala svoj stari raspored pola casova je likovno,fizicko i gradjansko.

PRIBOR
U osnovnoj skoli je pribor lepsi i svaki ucenik ima svoju pernicu cute ranac i sve super stvari.Dok je srednja bukvalno jedna sveska svastara,hemijska i crni ranac.Ja iskreno vise volim lepsi pribor iako sam srednja skola uvek se trudim da svoj pribor i sveske odrzavam organizovano i uredno jer mi je tako lakse nauciti.Iskreno moj se pribor u opste nije promenio od osnovne i srednje , videcemo sta ce biti u buducnosti.

KNJIGE
Da budem iskrena po ovome vise volim srednju skolu.Mnogo je manje knjiga a samim tim i laksi ranac.I ako zaboravis ponekad neku knjigu profesorima to nije bitno.Knjige mi obicno ostaju kod kuce i iz njih ucim  ali neke moram da nosim ali opet manje nego u osnovnoj.Znam da je kod nas u osnovnoj bilo bitno nositi knjige.Ako nemas knjigu nisi spreman za cas.

PREPISIVANJE
Ovo je isto ocigledno da je mnogo laksa osnovna po pitanju prepisivanja.U srednjoj za prepisivanje slede ozbiljne kazne,i mislim da to vecinu(ne sve) ucenike sprecava da prepisuju.Mada dosta zavisi i od profesora.U srednjoj je  lakse prepisati dogovaranjem sa drugom neko sa puskicama od papira.Jer ako pricate mozda se i izvucete jer ce vas opomenuti i oprostiti jedanput (ali nikada posle toga ne prepisujte opet mozda se zavrsi lose).A kada imate papiric on ima dokaz da prepisujete i izlaz iz tog problema je tesko naci.


Nadam se da vam je ovaj post bio od zanimljiv i od pomoci.Pisite mi da li vi vise volite osnovnu ili srednju skolu.
Do sledeceg posta,puno pozdrava!
XOXO



Коментари

  1. Zanimljiv post,Marija!:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican i zanimljiv post!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Marija draga, jako dobar post. Bas sam nekako uzivala, s obzirom da je ovo tema o kojoj moze dosta da se pise. Slozila bigh se sa svime sto si rekla.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Slažem se sa svime, mnogo teže je u srenjoj,no preživjet ću nekako! :) Zapratila sam te i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu! :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Dobar post!♥
    Imas follow, nadam se da ćeš uzvratit,

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post, slike su preslatke!
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Slažem se sa većinom stvari. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Pa teža je dosta srednja škola,po 7 časova.U osnovnoj izvuče muzičko,likovno,geografija,pa i istorija do određene mjere.Ne treba olako shvatati srednju školu jer obično najteže predmete predstavljaju:za tehničku obično matematika,fizika i mehanika;u ekonomskoj knjigovodstvo i matematika;u gimnaziji matematika i fizika;u poljoprivredno medicinskoj predstavlja hemija,katkad matematika ili poneki stručan redmet.Rijetko ko se održi na istom nivou kao u osnovnoj.U srednjoj je više nepravde po pitanju jer neko ko nije učio prepiše,i ima bolju ocjenu.Može se prepisat ako se broj učenika u razredu jreće vise od 20.Najbolje s mobilnog prepisat ili ispisati na stolici sadržaj za prepisivanje onog ko sjedi ispred vas olovkom.Treba dobro zagrijati stolicu.Čak postoji i problem jer određeno gradivo u osnovnoj nije bilo objašnjeno kako treba ili smo mi jedva čekali da prođe i stigne nas.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Fashion mix for school!

Moje omiljene serije!