Fashion mix for school!

Cao devojke!!Nikada nisam imala neki fashion post iako modu volim i pratim . Odlucila sam da ovaj post bude fashion mix za skolu u kome mozete saznati kako biti trendi u novoj skolskoj godini.

                                                                RANAC.

Ja licno najvise volim ranceve jer su oni najzdraviji za kicmu ako su na oba ramena.I nekako su najprakticniji.Mali rancevi i rancevi sa cool sarama su totalni top.
Ove ranceve mozete naci u Accesorize radnji.Savresn su izbor za nov pocetak.
                             Accesorize


JEANS,JEANS,JEANS!

Teksas je uvek u modi.Ja se u farmerkama najbolje i najlepse osecam tokom skolskih dana.Ove farmarke mozeta nacu u Bershka radnji.



FARMARKE KOMBINUJ SA...
Ne utapajte se u masu,budite drugacije,svoje!

 
Berska
                                                                  





            COOL SKOLSKI PRIBOR
Sto vise boja to bolje.Nikada ne treba biti dosadno i jednobojno kada je skolski pribor u pitanju!











































Accesorize

         

       OUTFITI POZNATIH LICNOSTI
.

                               
Gigi Hadid
Kendall Jenner


Gigi Hadid
Bella Hadid



                                    


Коментари

  1. Prelepe stvari aaa!*-*♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Marija, odličan post. Izdvojila si nam vrlo lepe stvare, prilagođene za školu, iako nisu u mom fazonu, neke bih vrlo rado nosila. Zaista si lepo prezentovala, sa puno stila, sve u svemu svaka cast.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Kako prelijepe stvarčice i zaista si mi ovim postom dala neke preslatke ideje :)
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕

    ОдговориИзбриши
  4. Baš mi je drago da si se odlučila za fashion post, jako je zanimljivo. Dopada mi se što si ubacila outfite poznatih ličnosti, a također mi se sviđa i što si nam napisala gdje možemo naći pojedine stvarčice. I sama se najbolje osjećam u trapericama :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Dopada mi se izbor skolskog pribora :) Bravo za post :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. U ovom postu mi se apsolutno sve dopada! Odlične ideje i predlozii :D
    Ukoliko želiš, pridruži se mom blogu :)
    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Moje omiljene serije!