THINGS I LOVE ABOUT AUTUMN!

Zdravo,svima.Pocela je jesen,kao sto ste vec primetili svi pisu o tome.Ja vam pisem o stvarima koje ja najvise volim kod jesen.Nadam se da ce oni koji mozda ne vole jesen uociti prelepe stvari koje nam jesen donosi.Svima zelim prelepu jesen i svaki deo nje.I takodje zelim da zahvalim na 20 pratilaca i na svakom lepom komentaru.Hvala vam puno ulepsali ste svaki trenutak od otvaranja bloga pa i pocetak jeseni.

1.Dzempere.Mislim da ovo skoro svi volimo toplu i udobnu odecu tokom hladnih i kisnih dana.


2.Tople napitke kao sto su caj,topla cokolada.Ulepsavaju svaki hladan dan.


3.Razne boje lisca.Cela priroda se preobrazi u bakarnu,crvenu,narandzastu boju.Sto je ocaravajuce i prelepo.


4.Mirisljave svece.Doprinose prelepoj atmosfei u kisnim danima.Ulepsavaju i daju prelep misris.


5.Duge setnje.Mislim da je najlepse setati tokom hladnih dana.Najvise mrzim sklop vruceg vremena i setnje.Kada je hladno ides brze da bih se zagrejao i zeljno iscekujes dolazak kuci da bih se ugrejao uz toplu cokoladu.


6.Gledanje horor filmova.Mislim da su horor knjige i filmovi obelezje jeseni zbog Noci Vestica.


7.Jesenju odecu,sal,kape,rukavice.Kao mladja ih nisam volela ali sada su must have u svakom jesenjem outfitu.


8.Promene koje se desavaju tokom jeseni.Pocinje hladnije vreme,pocinje nova skolska godina,priroda izgleda drugacije...


9.Vikende.Najlepsi su vikendi kada dodjes petkom posle umorne radnje nedelje.Te dane provodimo sa svojom porodicom,najblizima i radimo ono sto volimo.









Коментари

  1. Fantastičan post Marija *-* Preljepo si ovo napisala i slike su vrh *-*
    This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Inače ne volim baš jesen, ali ima ona i svojih nekih prednosti, baš te koje si ti navela. Super post :D

    worldofjustanidem.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Iste stvari volimo kod jeseni, odličan post :3

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. I ja volim sve ove stvari kod jeseni, osim horor filmova. Uvek se radije opustim uz neku komediju ili romantični film. Posle horor filma ne mogu da spavam hahaha ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post zaist,a jos uz dodatak ovih divnih slika, moram reci da sam bas uzivala. Veliki sam ljubitelj jeseni tako da obozavam da citam fazone u tom fazonu,a imajuci u vidu da sam veliki fan tvog bloga, moram reci da sam bila jako srecna kad sam videla ovaj post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja obožavam jesen zbog hladnjikavih jutarnjih šetnji uz pirkanje vjetra i virenje sunca iz oblaka, predivnog crvenog lišća i mekanih džempera. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Volimo iste stvari,hehe!❤:) Odlican post!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

Moje omiljene serije!