How To Be A Morning Person

Zdravo,svima.Danasnji post je kako postati jutarnja osoba(kao sto i sam naslov kaze),ili drugacije nazvano saveti kako da vam budjenju ujutru bude lakse.Smatram da je najlepsi dan kada ustanete ranije i ceo dan je vas.Takodje ovde cete naci savete kako ne kasniti ako ste se uspavali.

1.RANIJE IDI NA SPAVANJE.
Mislim da ste ovo verovatno svi culi od svojih majki.Ali ako ranije legnete vise cete spavati i bicete odmorniji i bez podocnjaka.

2.NA ALARMU STAVITE BRZ RITAM PESME
       Brz ritam ce vas brze razbuditi i bicete aktivniji.Stavi svoju omiljenu pesmu koju najvise volis.

 3.ALARM STAVI DALJE OD SVOG KREVETA
  Ako alarm stavis kod kreveta najverovatnije da ces skupiti malo snage i ugasiti ga i opet zaspati.Tako da obavezno alarm stavi dalje da bi  morala ustati da bih ga ugasila.

4.PRIRODNA SVETLOST
Prirodana svetlost dana ce te razbuditi i aktivirati.Uvek posle budjenja pomerite venecijanere i dopustite svetlosti da udje u vasu sobu.

5.MUZIKA POKRECE SVET

Pusti muziku dok se spremas bice ti zabavnije i lakse.Moguce da vecina vas to vec i praktikuje jer muzika stvarno popravlja raspolozenje.

DODATNI SAVETI: KAKO NE KASNITI?
Svima se desilo da se uspavaju,ovde mozete naci savete kako da i kada vam se to desi ne zakasnite.

1.Uvek spremite sta cete da obucete za sledeci dan.Da ne biste gubili vreme na odlucivanje sta obuci.A i duze cete spavati.
2.Ako idete u skolu i knjige i sve sto vam je potrebno spreminte noc pre.
3.Hranu takodje kao i odecu i knjige spremite uvece.Mozete spremiti smoothi.Ujutru samo dodajte sveze voce i voila.Spremni ste za polazak.


Da li vi vec koristite neke od ovih saveta,imate li vi vase savete koji ne pisu ovde?Nadam se da vam se svideo post.Do sledeceg puta,veliki pozdrav.




Коментари

  1. Jako poucan post.Saceti su odlicno napisani,slayem se u potpunosti sa svim sto si navela. Samo meni i da se pridrzavam svega ovoga teko ustati jer sam tolika spavalica.:)♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Aaa... fantastičan post draga! Baš mi se sviđa ova tema i idealna je za sve spavalice kao što sam ja *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog i pročitaj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno super savjeti. I ja pučtam muziku čim ustanem. Iz mog ličnog iskustva, mislim da ćemo se lakše probuditi, ako legnemo odmorniji (mislim psihički rasterećeni). Ja, recimo pred spavanje, zapalim nekoliko misrisnih svijeća, popijem šolju tople kamilice i stvarno se lakše budim (naravno prije tog ide koja vježbica za tijelo, topli tuš i mekana dekica :) ). I, možda ono najvažnije, liježem oko 22-23h a budim se prije 7-pola 8 (bez alarma). :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Marija draga, ovaj post je savrsen, i vrlo poucan. Sve stvari koje si navela, su jako tacne, i ja ih svakodnevno upraznjavam, tako da mi dosta koriste.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicne savjete. Kao osoba koja nije imala normalan sleep schedule duuug period, dobro dodju x)

    xNew Postx
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/let-it-out-boi.html

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicni saveti, vecinu ovoga i sama praktikujem ali opet se ponekad uspavam jer jednostavno obozavam da spavam! Uvek nesvesno ugasim alarm na telefonu, a kad skontam da sam zakasnila, skacem iz kreveta.. :*

    Zaprati me ako zelis, uzvracam - http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post i saveti.Definitivno se slažem da dan bolje počinje uz muziku koju volite!♥

    http://feelthecontrol.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlični savjeti, slažem se sa svime što si napisala! Počela sam pripremati outfite večer prije nakon što sam shvatila da mi to ujutro oduzima najviše vremena. Ideja sa postavljanjem alarma dalje od kreveta je zbilja pametna, tako je manja vjerojatnost da ćemo ga ugasiti. Nisam o tome razmišljala do sad hehe. Vjerujem da će post mnogima biti od pomoći :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super su ti saveti! Ja se baš namučim dok ujutru ustanem iz kreveta!

    www.bymajamladenovic.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

Moje omiljene serije!