Sweater Weather Tag.


Zdravo,svima.Od kada je pocela jesen na mom blogu su samo autumn postovi.Danas odgovaram na pitanja o jeseni tacnije Sweather weather tag.

1.Omiljeni misris svece?
Najvise volim miris vanile.Tako da je to i moj omiljeni miris sveca.Ali tokom jeseni volim i miris bundeve.


2.Caj,topla cokolada ili kafa?
Kafu ne pijem,tako da je to topla cokolada.Pijem i cajeve ali ipak vise volim toplu cokoladu.


3.Najlepse jesenje secanje?
Nemam toliko secanja sa jeseni,vise secanja imam tokom zime i leta.Zimi je Bozic,Vaskrs...Ali tokom jeseni sam stalno isla na ekskurzije,tako da odatle imam prelepe uspomene.
4.Kape ili salevi?
Podjednako volim kape i saleve.Ali vise nosim kape.Tako da je moj odgovor kape.One su obelezje hladnih dana.

5.Omiljeni lak za nokte u jeseni?
Pa jesenje boje najcesce nosim tokom cele godine.A to su krem,bordi i crni.To su omiljene boje lakova koje stalno nosim.

6.Uske farmarke ili helanke?
Helanke nikada ne nosim.Tako da je ovaj odgovor ocigledan.A to su farmarke.Prosto njih najvise volim i mislim da je jeans uvek ''in''.
7.Cizme ili Ugg cizme?
Ugg cizme nikada nisam nosila i ne volim ih.Tako da je opet ovde ocigledno.Najvise volim cizme.
8.Koja ti je omiljena pesma jeseni?
Nemam nikavu posebu koja je vezana za jesen.Ali ove jeseni obozavam da slusam "The Climb" od Miley Cyrus.
9.Kakvo je vreme tokom jeseni u mestu u kojem zivis?
Pa u mom kraju je jesen neodlucna.Cas je Sunce,cas kisa.
10.Sta najvise volis da radis u jesen?
Pa napisala sam citav post o ovoj temi.I tesko je odluciti se.Ali najvise volim duge setnje, citanje kniga,i toplu cokoladu.












Коментари

  1. Odličan post, jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Pitanja su jako zanimljiva, kao i odgovori :)

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/born-pretty-store-haul-first.html

    ОдговориИзбриши
  2. post je zaista odlican

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/ana-grguric-illustration-international.html

    ОдговориИзбриши
  3. Majo draga, jako zanimljiv tag, iako nisam ljubitelj ovakvih postova u ovom sam definitivno uzivala 💟❤

    thestoryofagothic@blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Baš lijepo odrađen post, većina slika mi je baš lijepa. inače novajlija sam na tvome blogu haha pa evo da ti kažem da imaš jako lijepu pozadinu i da mi se ovo čini kao dobar blog pa sam ti se učlanila haha xD
    Ako imaš vremena pogledaj moj blog i učlani se ako ti se svidi i objavila sam prolog svoje knjige pa bi mi značilo da čujem mišljenje ;)
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Ne sećam se kada sam poslednji put naišla na nekoga ko nije ljubitelj kafe. Ja je recimo zaista obožavam, pogotovo mochu jer ona sama po sebi ima blago čokoladni ukus, a pri tom je i poslužuju s kakaom ili čokoladnim sirupom što mi je prava uživancija. :)

    Inače, želiš li da se pratimo možda? Ja tebe već pratim. :*


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Marija, po prvi put sam na tvom blogu i jako mi se sviđa način na koji pišeš. Takođe, izgled bloga je savršen. Toliko malih srca, a opet nije pretjerano popunjeno. Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

Moje omiljene serije!