MESTA KOJA BIH VOLELA POSETITI

Cao svima!Putovanja su nesto sto ja najivse volim da radim.Verujem da i vecina vas voli putovanja.Zato sam ja odlucila da danasnji post bude o mestima koje bih ja volela posetiti.

            1.Zelenortska ostrva


Ova ostrava pripadaju Africi,sto ih cini egzoticni.Volim da posecujem mesta o kojima bas malo znam kao sto su mesta u Africi.Ova ostrva bih najvise volela postetiti od svih drugih gradova u Africi.

2.Sri Lanka

Ovo mesto je u Aziji,posebno mi se svidja zbog toga sto tamo mozes videti drugaciju prirodu nego sto je kod nas.Mozes videti slonove  kojimi sluze kao prevozno sredstvo.Sto mi se jako svidja volela bih to iskusiti.

3.Barselona

Volim Spaniju i sve sto ima veze sa njom,njihov jezik,hranu,kulturu...Ovo mesto na slici izgleda bozanstveno.

4.Monte Carlo

U ovom prelepom mestu zivi nas teniser Novak Djokovic.Izgleda savrseno,urbano i luksuzno.

5.Venicia

Venecija je po mnogo cemu posebna,ali najpozatija je po vodenim kanalima kroz grad,zbog cega je dobila naziv "Grad na vodi".Kao prevozno sredstvo cesto korisite ove camce i takodje ima prelepe mostove kao sto je ovaj na slici.

6.Sidnej

Sidnej je najveci grad Australije.Australija je kontinent koji je meni daleko i samim tim i privlacniji.Sidnej ima operu koja je najlepsa i najveca opera na celom svetu.Druga znemenitost je lucki most koji je visok 134m.

7.Atina
Atina ima posebnu istoriju i znamenitost koju nosi sa sobom.Volim Grcku i njenu kulturu.

8.Los Angeles
LA je prelepo mesto gde zive dosta poznatih licnosti.Ima prelepe plaze i palme.Najvise me privlaci klima u kojoj nema zime.

                  9.Pariz

Pariz(Grad svetlost)ima prelep Ajfelov toranj koji svi dobro poznajemo.Volela bih videti pogled sa vrha tornja.

                   10.Rim
Rim(
Grad na sedam brezuljaka)je kao i Atina dosta stari grad.Koloseum  je ono sto bih najvise volela posetiti u ovmo gradu.





Коментари

  1. Odlican post.Sva mesta su divna. Ja bi volela da posetim LA,Rim,Pariz,Njujork i jos par mesta u Grckoj.:)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Divna mjesta! Monte Carlo zaista djeluje luksuzno i definitivno bi ga najviše voljela posjetiti od svih navedenih destinacija. LA je također zanimljiv, nadam se da ćeš jednom uspjeti otići na mjesta koja si navela. Usput, divne slike :)

    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. A fantastičan post draga Marija! Preljepo si napisala post i baš sam uživala čitajući jer ja isto želim posjetiti ova mjesta *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog i učlani se: This is my life

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

Moje omiljene serije!