KAKO NAUCITI ENGLESKI JEZIK

Cao,svima!Danasnji post je o ucenju engleskog jezika.U ovom postu mozete  saznati savete kako uciti ako ste pocetnik i ako vec znate osnove kako ga usavrsiti.

 ENGLESKI ZA POCETNIKE
1.Ucite gramatiku.Ona je osnov,naucite licne zamenice,i neka osnovna vremena.

2.Posle osnova iz gramatike trudite se da sto vise prosirujete svoj vokabular.Na sajtu LingoHut imaju vokabulari za razne jezike i takodje imaju i igrice za vezbanje naucenog.
3.Naucite pravila citanja.Trudite se da sto vise citate tekstove na engleskom i sa vremenom cete nauciti.
4.Slusajte muziku na engleskom.Ako ne raumete nadjite na googlu prevod.


USAVRSAVRSANJE ENGLESKOG JEZIKA
1.Gledajte serije ili filmove bez prevoda.Ako nesto ne razumete samo za tu recenicu uljucite prevod.Ili mozete staviti da vam prevod bude na engleskom.


2.Pisite tekstove na englesko.Mozete pisati o sebi,eseje ili cak dnevnik.

3.Citajte knjige na egleskom.
4.Trudite se da sto vise komunicirate na engleskom.




Коментари

  1. Odlican post!Bravo!Svidjaju mi se saveti koje si navela.Samo tako nastavi uskoro ces imati trocifren broj citaoca.;)♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvarti:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,divne slike si uzela♥

    ilvasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Marija draga, odlican post, vrlo poucan i koristan i hvala ti na tome. Iako sam vrlo profesionalna kada je u pitanju engleski jezik,ovaj post mi je dobro dosao.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Divni saveti Marija!Imas divan blog!♥:)


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Bas post koji je meni potreban. Ja znam ok gramatiku, to mi nije neki problem, ali vokabular 0.
    Inace u skoli su smatrali da je bolje da znamo gramatiku, a rijeci smo uvijek zanemarivali, bas glupo :/

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

Moje omiljene serije!