Moje omiljene serije!


Cao,svima.Danas vam pisem o serijama koje ja najvise volim.Neke sam gledala kao mladja neke sada.Ali uglavnom ovo su moje omiljene serije.Sve su tinejdzerskog tima.Tako da se nadam da ce vam se svideti.

                       1.Rebelde


Opis:Ovo je meksicka serija.Radnja se odigrava u privatnoj srednjij skoli.Gde se tinejdzeri susrecu sa raznim problemima kao sto su ljuba,skola,prijetelji.Ali zajedno sve to resavaju.Iz ove serije nastaje bend RBD(rebelde).

ZANR:
Komedija,romantika.

2.Friends

OPIS:Ovo je humoristicka serija,koja govori o zivotima sestoro prijatelja(tri muskarca i tri zene) koji zive zajedno na Menhetnu.Serija se emituje od 1994 do 2004.
ZANR:Komedija

3.Gossip Girl
OPIS:Radnja prati buran zivot bogatih tinejdzera koji pohadjaju privatnju srednju skolu u Menhetnu.
ZANR:
Romantika,drama

    4.Everybody hates ChrisOPIS:Radnja opisuje zivot decaka Chrisa koji je najstarije dete u porodici i ima razne obaveze.Prikazuje probleme koji prate ovog momka kroz komediju.Radnja je po istinitom dogadjaju koji prica glumac Chris Rock.
ZANR:Komedija

    5.Vampires Diaries

OPIS:Ovo je Americka tinejdzerska serija.Koja opisuje zivot Elene koja se zaljubljuje u bracu vampire Stefana i Damona.
ZANR:Horor,drama,romantika.

 6.Grey's Anatomy
OPIS:Ovo je americka medicinska drama.Radnja je smestena u blonici gde pet stazista zapocinje svoju hirusku karijeru.
ZANR:Medicinska drama.








Коментари

  1. Prilično sam iznenađena vidjevši Rebelde na spisku. Serija koja je obilježila moje djetinjstvo :D
    Preporučujem ti i da pogledaš Pretty Little Liars. Nećeš se pokajati! x

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    ОдговориИзбриши
  2. Marija draga odlican post. Ja nisam ljubitelj stranih serija, pogotov ne ovih, ali mi je jako zanimljivo bilo da procitam nesto novo i informisem se o ovim serijama. Za vecinu isrih nisam ni znala ali si me sada navela da pogledma neku od njih

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Od navedenih sam gledala Vampirske dnevnike!Ako budem imala vremena pogledacu ostale!❤:D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđaju mi se sve ove serije!!

    justboyonline.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!