SUMMER ESSENTIALS

Cao,svima.I napokon nam dolazi leto i jako sam srecna zbog toga, ko ne bi bio.A i za nekoliko dana mi se zavrsava skola tako da cu vise raditi na blogu i praviti postove na temu leta.A za danas vam pisem o stvarcicama koje obelezavaju leto i koje su vam neophodne za ovo vrelo vreme


1.SESIRI ILI KACKETI
Ja vise preferiram kackete ali i veliki sesiri su totalno kul.Osim sto cete izgledati slatko bice vam i prijatnije u ovim vrelim danima koji tek slede.

2.KREME SA ZASTITNIM FAKTOROM
Ovo vam je vise potrebnije ako idete na more,tacnije obavezne su barem za mene jer mi koza jako pocrveni ako sam dugo na suncu.Ali ako sam u svom gradu ove kreme uopste ne koristim.

3.LAKOVI VESELIH BOJA
Kada krenem da kupujem ove lakove znam da je leto tu.Roza i zuta su moje omiljene boje koje volim da nosim .Nekako su vesele i odlicno idu uz taman ten. 

4.NAOCARE ZA SUNCE
Iako ih vecina ljudi nosi skoro pa preko cele godine ja ih ne nosim cesto vec ako znam da cu dugo biti napolje i da su mi neophodne da bih lakse funkcionisala i ono sto je najvaznije od svega odlican su modni detalj bile i ostale.

5.HLADNI NAPITCI
Gde god da idete potrebno vam je osvezenje jer leti je najlakse dehidrirati.Tako da je to najbolje imati sa sobom u svim situacijama.



Nadam se da vam se svidja.<3




Коментари

  1. Divan post! Sve stvarcice su definitivno neophodne za leto. ♥
    Zapratila sam tebe i ovaj divan blog! ♥

    Moj blog- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post mila, slike su prelepe, slazem se sa savetima ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Draga odliičan post!

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, slažem se da su te stvari obavezne za ljetne dane. :)
    Btw. Bila bih ti jako zahvalna kad bi se pretplatila na yt kanal moje naj prijateljice https://lovedisneyhr.blogspot.hr/ i mene, za koji dan izbacujemo prvi video.
    https://www.youtube.com/channel/UCDTsT8dFnQ6jKm-zV8mkxrw?app=desktop <3 Hvala unaprijed!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

MESTA KOJA BIH VOLELA POSETITI