My top 10 favorite songs


Cao svima.Kao sto i naslov kaze ovde mozete saznati moje omiljene pesme.Trudila sam se da ne budu uobicejene koje vecina zna.Nadam se da ce vam se svideti i da ce i vama biti medju omiljenima.

                                                                                           1.Be the one-Dua Lipa

                                                         2.Rumba-Anahi ft. Wisin

                                           3.Est-ce  que tu m'aimes - Maitre Gims

                                                        4.Pretty hurts-Beyonce

                                                            5.Diamonds-Rihanna

                                         6.Written in the stars-Tinie Tempah            

                                             7.Smells like teen spirit-Nirvana

                                                 8.Gimme! Gimme! Gimme!-ABBA

                                                 9.Love yourself-Justin Bieber

                                                  10.Fight song-Rachel Platten







Коментари

  1. Divan post! Jako mi se svidaju tvoji favoriti, apsolutno obozavam Love yourself, kao i Let me love you od Justina. Ako nisi poslusala - poslusaj, mogla bi ti se svidjeti. Diamonds i Be the one se nalaze i na mojoj playlisti :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Jako mi se svidaju tvoji favoriti, apsolutno obozavam Love yourself, kao i Let me love you od Justina. Ako nisi poslusala - poslusaj, mogla bi ti se svidjeti. Diamonds i Be the one se nalaze i na mojoj playlisti :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, ne slušamo istu vrstu muzike, nisam ništa slušala osim Justinove pjesme. Zapratila sam te. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi je se ovaj post,imamo sličan ukus muzike vrlo sličan:)

    https://makzpi.blogspot.hr/ <--- Puno bi mi značilo kada bi me zapratila :D

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, slušam većinu pjesama sa tvoje liste :)

    sarahmakeupp.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Jako volim pesmu Pretty Hurts, a ti si me s ovim potsetila da je slusam cesce, hvala!

    Pogledaj moj blog/zadnji post, ako zelis zaprati, uzvracam x)
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/08/i-know-stuff-about-school.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

Moje omiljene serije!