What to do when you're bored?

Cao svima!Posto svi imamo dane kada nam je dosadno i kada ne znamo sta raditi.Ja sam odlucila da vam dam neke ideje koje ce vam pomoci tokom tih dosadnih dana.

1.SAVET:Citanje knjiga.Mozete nauciti nesto novo i pobediti dosadu.

2.SAVET:Kuvanje.Ne mora to biti neki tezak recept postoje laki koji svi mozemo napraviti.Mozete ih naci na pinterestu.
3.SAVET:Nov hobi.Mozes napraviti blog i poceti raditi na njemu.
4.SAVET:Voznja bicikla ili rolera.


5.SAVET:Uredjivanje sobe.Promeni izgleda svoje sobe dodaj neke nove postere ili slike.


6.SAVET:Vezbanje.Mozes plesati ili raditi vezbe za istezanje tela koje uopste nisu teske.


7.SAVET:Napravi spa vece.Posle toga bices mnogo negovanija i lepsa.


8.SAVET:Napravi DIY.


9.SAVET:Pogledaj film ili seriju.

10.SAVET:Setnja sa drugaricom je jedan od najboljih lekova protiv dosade.






Коментари

  1. Odlicne su ideje. Ja obicno kada mi je dosadno visim na blogu ili na ytu :)
    Zapratila sam te :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo su zaista korisni predlozi sta uraditi kada si 'smoren' i hvala ti na njima. Jako dobro si napisala post, slike su vrlo zanimljive, sve u svemu jako gotivno.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, draga. Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da sam odusevljena: tvojim pisanjem i izgledom bloga, svaka ti čast na uređenju, vidi se da imaš ukusa. Ovi savjeti su super, veoma korisni. Moji omiljeni su spa veče, čitanje i film ili serija. To je nešto što stalno radim i obožavam! Mnooogo bi mi značilo kada bi posjetila moj blog i rekla mi svoje mišljenje ♥ Klik na ime za posjetu ---> Simona's diary Ako ti se dopadnu moji postovi učlani se :)

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post. Ja najčešće čitam knjigu ili gledam seriju. :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Baš mi se dopadaju ideje! Volim voziti rolere, to mi je oduvijek bio glavni hobi. Zadnje vrijeme sam baš zauzeta gledanjem serija, a ovog ljeta sam pogledala PLL, Teen Wolf, The Vampire Diaries i The Originals. Opsjednuta sam xd. Slažem se, šetnja s prijateljicom je uvijek najbolja opcija :)
    Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Meni je iskreno najdraže skušati muziku i pomalo plesati kada mi je dosadno :) Super post <3
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!Saveti su super,bas mi se svidjaju!
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

Moje omiljene serije!