Stvari koje trebamo raditi svakog dana

Cao svima.Danasnji post je o dobrim navikama koje trebamo praktikovatti svakog dana,ili tacnije stvari koje se ja trudi da radim svaki dan.Htela sam ih podeliti sa vama jer su mi ove navike olaksale bar malo zivot, nadam se da ce se i vama ovo svideti.


1.Pij vise vode
2.Daj nekom iskren kompliment
3.Radi istezanje ili jogu
4.Ako zelis provedi malo vise vremena na ulepsavanje ili sta god pomaze tvom uvecanju samopouzdanja
5.Razmisljaj pozitivno
6.Smej se vise sa svojim prijateljima
7.Pomozi drugima koliko god si u mogucnosti
8.Nauci nesto novo
9.Hrani se sto zdravije
10.Citaj knjige ili magazine
11.Budi ljubazan/a
12.Budi fin prema sebi
13.Ne odustaj od onoga sto volis i zelis
14.Odvoj vreme za relaksiranje i ocisti se negativne misli
15.Napravi pleylistu pesama koje te usrecuju


Коментари

  1. Super je post. Slazem se sa tobom neke stvari koje si nabrojala i ja cesto radim jer mi bas prija kada radim ono u cemu uzivam.

    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Svakako su odlične stvari. I sama dosta njih radim, ali neke i nemam priliku baš svaki dan. Ali uvijek se potrdim. Odličan post ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post draga Marija! Zaista jako koristan i edukativan, a pritom zaista zanimljiv!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post i jako lijepi savjeti. Mislim da bi svijet bio mnogo ljepši kada bi svi pratili ova upustva. Nema ništa ljepše od osmjeha i ljubaznosti.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post! Jako mi se dopadaju tvoji savjeti, naročito ovaj "budi fin prema sebi" i "hrani se što zdravije". To zbilja ima veliki utjecaj na naše raspoloženje :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nice post! ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post draga, uzivala sam citajuci! :)
    Pratim tvoj blog, nadam se da uzvracas ♥


    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Divan blog :)
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago kada bi uzvratila!
    https://oazalepote.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post, nekako 1 i 2 savjet su baš potrebni najviše prvi za fizičko a drugi za psihičko zdravlje!
    GIVEAWAY -> http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <--

    ОдговориИзбриши
  10. great post dear love it,thanks for sharing..keep posting

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    ОдговориИзбриши
  11. Ah, self care, toliko podcenjeno, a toliko bitno! Slazem se da ove stvari nekad i ne radimo na svakodnevni nivo, ali definitivno trebamo. Odlican post draga x)

    A free soul.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Osnovna VS Srednja skola

Fashion mix for school!

MESTA KOJA BIH VOLELA POSETITI